Fall Behind - Amanda Stott

小豆之家:

I felt alone in the crowd
在人群中我感到孤独
Sudden prayers feel doubt
霎那间,祷告起了疑心
All the silent, feeling helpless
只剩沉默,无助的感觉
My strength begins to fade
我的力量开始渐渐消失
Then I heard you say
尔后听见祢说
I'll never let you fall behind
我不会把你抛在后头

No matter what you go through
无论你要经历什么
Every moment I'm here with you
每一刻有我陪伴你
I'll never leave you high and dry
我不会让你无依无靠
No matter with all men leave
无论身边的人如何离开
I promise I'll never fall behind
我答应我就在你身旁
So many tears fill this room
泪水填满了这房间
Scared to trust, my heart was bruised
害怕相信,我的心已伤痕累累
Then your voice broke through the silence
而祢的声音划破了这片沉默
That overtakingly
如此出乎意料
I could hear you speak
我听见祢的细语:
I'll never let you fall behind
我不会把你抛在后头
No matter what you go through
无论你要经历什么
Every moment I'm here with you
每一刻有我陪伴你
I'll never leave you high and dry
我不会让你无依无靠
No matter with all men leave
无论身边的人如何离开
I promise I'll never fall behind
我答应我就在你身旁
Even now I know
即使现在的我已明白
Troubles may stay remain
困难也许一直存在
I know I can trust you in the pouring rain
我知道自己可以在倾盆大雨中信靠祢
I believe you
我相信祢
love will cover my mistake
爱会盖过我的过错
You are beside me
祢在我身旁
Always beside me
一直相伴
And say
并说着
I'll never let you fall behind
我不会把你抛在后头
No matter what you go through
无论你要经历什么
Every moment I'm here with
每一刻有我陪伴你
I'll never leave you high and dry
我不会让你无依无靠
No matter with all men leave
无论身边的人如何离开
I promise I'll never fall behind
我答应我就在你身旁
I promise i'll never fall behind
我答应我就在你身旁
You'll never fall behind
你永远不会孤单

小豆之家敬上!

评论

热度(8)